سفارش تبلیغ
صبا
دانشمندترین مردم، بیمناکترین آنان از خدای سبحان است [امام علی علیه السلام]
 
یادداشت ثابت - دوشنبه 95 بهمن 12 , ساعت 3:24 عصر

تدریس خصوصی در تهران

تدریس خصوصی زبان انگلیسی تدریس خصوصی عربی و تدریس خصوصی ریاضی مقطع راهنمایی جلسه ای  50 هزارتومان      

تدریس توسط سهیل یاسینی دانشجوی ارشد دانشگاه تهران رشته مهندسی برق مخابرات میدان صورت می پذیرد که دارنده رتبه کنکور کارشناسی 186 منطقه و رتبه کنکور ارشد   63 می باشد. شماره  موبایل 09382570760

تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک مقطع دبیرستان جلسه ای 50 هزار تومان شماره موبایل 09382570760

تدریس خصوصی دیفرانسیل تدریس خصوصی گسسته تدریس خصوصی هندسه تدریس خصوصی جبرواحتمال مقطع دبیرستان و پیش دانشگاهی جلسه ای 50 هزار تومان.

 

تدریس خصوصی دروس دانشگاهی دیفرانسیل و انتگرال ،تدریس خصوصی ریاضی 1،تدریس خصوصی ریاضی 2،تدریس خصوصی مدارهای الکتریکی1،تدریس خصوصی مدارهای الکتریکی2،تدریس خصوصی الکترونیک 1 و 2 و 3،تدریس خصوصی سیگنال و سیستم،تدریس خصوصی کنترل خطی،تدریس خصوصی الکترومغناطیس،تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی آمار و احتمال مهندسی جلسه ای 50 هزارتومان  شماره موبایل 09382570760

 

تدریس توسط سهیل یاسینی دانشجوی ارشد دانشگاه تهران رشته مهندسی برق مخابرات میدان صورت می پذیرد که دارنده رتبه کنکور کارشناسی 186 منطقه و رتبه کنکور ارشد   63 می باشد. شماره  موبایل 09382570760


شنبه 95 دی 25 , ساعت 8:24 عصر

برای دانلود رایگان بازی اندروید به لینک های زیر مراجعه نمایید.

لینک 1

 

لینک 2

 

لینک 3


شنبه 95 دی 25 , ساعت 8:11 عصر

جهت یافتن شغل مورد نظر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

استخدام مهندس برای کار


شنبه 95 دی 25 , ساعت 8:4 عصر

صفات خدا عین ذات خداست و همانطور که نمی توان درباره ذات خدا حرف زد نمی توان درباره صفات خدا حرف زد و این به این معنی است که علم خدا با علم مخلوق فرق می کند و جدا از هم هستند. علت اینکه صفات خدا عین ذات خداست این است که اگر مثلا وقتی می گوییم خدا عالم است به این معنی نیست که علم خدا جدا و ذات خدا جدا است. چون در صورت جدا بودن علم از ذات خدا، علم مخلوق می شود و نمی توان مخلوق محدود را به یک ذات نامحدود نسبت داد. چون علم، علم خدا است پس نامحدود می شود و نمی تواند مخلوق باشد. بنابراین می گوییم صفات خدا عین ذات خدا است. بیان دیگر: زیرا در غیر این صورت، نتیجه این می شود که خدا از دو جزء (ذات و صفت) مرکب باشد و ترکیب مستلزم احتیاج و نیاز است و نیاز با خدا بودن که باید از هر جهت غنی و بی نیاز باشد، سازگار نیست.
به عبارت دیگر؛ هرگاه بگوییم که خداوند از ترکیب «ذات» و «صفت» پدید آمده است در این صورت خداوند مرکبی می شود که به اجزای خود احتیاج دارد؛ یعنی اگر هر یک از این دو جزء نباشد خدایی وجود نخواهد داشت.
این جا است که بر پایه برهان فلسفی می گویند: ذات خداوند عین صفات او و ذات او همان علم، قدرت و دیگر صفات ذاتی او است، و هم چنان که ذات خدا عین صفات او است، هم چنین هر یک از صفات او عین صفات دیگر است؛ یعنی حقیقت علم او غیر از قدرت او نیست تا بگوییم : قسمتی از ذات او را علم و قسمت دیگر را قدرت تشکیل می دهد، بلکه سراسر ذات او علم، قدرت و دیگر
  صفات ذاتی او می باشد و نیز صفات او عین یک دیگرند؛ زیرا اگر چنین، نباشد، باز موضوع ترکیب ذات از دو جزء ( مانند علم و قدرت) پیش می آید و ترکیب همان طور که گفته شد با خداوند بودن سازش ندارد.


چهارشنبه 95 دی 15 , ساعت 1:40 عصر

آیه 9 سوره حجر: خدا قرآن را حفظ می کند و این امری عقلی است. به چند دلیل می گوییم قرآن حاضر تحریف شده نیست: 1- به این علت که حکمت خدا اقتضا می کند که خدا بندگانش را از انحراف نجات دهد. بنابراین معارف را به صورت رمزی در قرآن قرار داده تا حاکمین ظالم رغبت نداشته باشند تا قرآن را تحریف کنند. 2- تغییر در کلمه ای در قرآن معنی جمله را به طور کامل عوض می کند و حافظین قرآن می توانند با توجه به انحراف معنی صورت گرفته در قرآن کلمه نابجا را به سرعت شناسایی کرده و کلمه صحیح را جایگزین آن کنند. 3- قرآن حاضر هیچ گونه تضاد معنایی در آن دیده نمی شود و آیات قرآن موید یکدیگر هستند و این آیه نیز بیانگر همین مطلب است که می فرماید: افلایتدبّرون القرآن و لو کان من عند غیرالله لوجدوا فیه اختلافا کثیرا. 4- وظیفه ما عمل به قرآن حاضر است زیرا خدای هدایتگر با این قرآن در حال حاضر به بندگانش اتمام حجت کرده است و اگر به معارف این قرآن عمل کنیم وظیفه بندگی را انجام داده ایم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ